Önsöz



Acıları dahi keyifli hale getirebilecek inanılmaz insanlar var bu hayatta. Mazoşistlik değil bu aksine ruhunu en yüksek mertebeye taşımış varlıkların bir araya geldiğinde yarattığı muazzam enerjiden bahsediyorum. Saatlerce, günlerce, aylarca anın akışında usul usul uyguladıkları terapilerden bahsediyorum. Gözünün içine baktığında içindeki ateşi görüp de söndürmek için çırpınmalarından bahsediyorum. 

Böylesine acayip bir deneyimi tecrübe etmesini dilerim herkesin çünkü hayatta bazı dönemlerde insan , ruhunun bedeninden bağımsız yaşadığını hissediyor. Düşünsenize uzaktan gözlerini dikmiş sürekli seni izleyen bir sen ... Ne zaman tekrar ikisi bir olacak diye düşünmekten sıkıldığınız o anlardan bahsediyorum. Konuşurken kulağınızdan çıkan sesin bile kendinize yabancı olduğu dönemlerden bahsediyorum. Fallardan medet umar hale gelmekten bahsediyorum. Hatta ve hatta doğum gününüzü falcıda kutlamaktan bahsediyorum. İnananabiliyor musunuz bu çaresizliğe? Öyle derin sebepler olmasına da gerek yok. İnsanoğlu depresyon denen illete yakalanmakta oldukça başarılı. Ama biraz sabredebilirsen eğer sonrasında senin bu çaresizliğini tatmış ve sana çıkışları göstermeye gelmiş insanları yanında görmeye başlıyorsun tabi şanslıysan. Aşırı kontrolcülüğünü ilk defa onların eline bırakıyorsun ve acını, anını, ruhunu nerede, nasıl anlatmaya başladığını bile hatırlayamıyorsun. 

Varlığının başka bir boyutta kendi varlıklarıyla bütünleştiğini,  kendi düzleminden çıktığında farkediyorsun. Öyle bir bağ kurulmuş ki neresinden çekersen çek etrafını sarıyor sürekli asla açıkta bırakmıyor seni. Hayata kalkan olmuşlar senin yerine. İşin enteresan yanı sadece kendi varlıklarıyla yapmış olmaları yani içlerinde var olmayan ekstra bir çaba sergilenmemiş. Neyse o ... Zaten neyse o oldukları için , içindeki o en derin noktalarına temas edip etraflarını sıkıca sararak, buz tutmuş ruhunu ısıtmışlar. Birden parlamış bir alev gibi değil, usul usul yanarak ısıtmışlar.. Hadi dediğinde hiç sorgulamadan devam etmişler seninle.. Yürüdüğün yoldan eminler artık çünkü seni yeniden hayata kazandırdıkları için sen nereye yürürsen düşünmeden yoluna seninle devam edecekler. 

Kelimelere sığmayan, dolup taşan bambaşka bir hikaye aslında bu ve daha anlatılacak çok şey var. Bu da benim kendi çapımda yazdığım önsözüm olsun o zaman...

Yorumlar

Popüler Yayınlar