Geçmiş Yıllar


Güldüm çok eğlendim, bazen kendi kendime eğlendim ama yine de güzeldi
Doyasıya bisiklete bindim, çamurlarla oynadım yeri geldiğinde
Renkleri istopla öğrendim belki de
İlk acılarımı sokakta koşuştururken yaşadım
Kimbilir abim kaç kere taşıdı kucağında eve
Annem kaç kere pansuman yaptı kanayan yaralarıma
Babam kaç kere korudu beni karşıma çıkacak kötülüklerden
Güzel dostluklarım oldu, kimisi hatıra oldu ama yine de güzeldi
Kavga ettim, sinirlendim, ağladım, melankolik takıldım
Ne istiyorsam onu yaptım, kafaya taktım elde ettim sonra da onun mutlulugunu yaşadım
Hayaller kurdum usanmadan, çoğu hüsranla sonuçlansa da hiç vazgeçmedim
Yaptıklarımdan çok yapamadıklarım için pişman olmamak için aklıma ne esiyorsa onu yaptım
Ailem beni hep destekledi, karışmadılar ve beni yönlendirmediler
Aşık oldum ya da öyle oldugumu sandım, hepsi de kendi içinde güzeldi şimdi geriye dönüp bakınca
Kendi çapımda çok acı çektim, ama her seferinde yine kalktım ayağa
Çok beklentilerim oldu, ama zamanla akışına bırakmayı öğrendim
Gözlerimin ağlamaktan şiştiği de oldu, gülümsemekten parıldadığı da
Alnımın sinirden kırışması da güzeldi, yanaklarımın gülmekten ağrıması da
Güneşin tadını çıkarmayı bildim, çıplak ayaklarla çimenlerde gezindim
Denizde yüzerken boğuldum bile, ama sudan hiç korkmadım
Korkarak yaşamadım, umudumu yitirdiğim zamanlar çok olsada ışığı hep görmeye çalıştım.
Geriye dönüp baktığımda elbette pişmanlıklarım oldu.
Ama onlarla harmanlanarak büyüdüm, olgunlaştım.
Baktığımda  dolu dolu geçen 23 yılı geride bırakmışım.
Bundan sonra neler olacak bilinmez.
Son bir dileğim var şu anda kalbimde ve bunun ne olduğunu anlayabilecek kadar zekisin…

Yorumlar

Popüler Yayınlar