Düşler Kumsali

 
    Ilık bir yaz aksami. Kumsaldayim, saat kac farkinda bile degilim. Yildizlar goz kirpiyor, dalgalar islatiyor eteklerimi. Hafif bir ruzgar var saclarim ucusuyor urperiyorum biraz. Kimsecikler yok etrafta sanki terk edilmis gibi.
    Ayak izleri var sabahtan kalan onlari da dalgalar aliyor, siliyor yarin yeni izler olusabilsin diye. Sabah kizgindi kumlar ayak basmak ne mumkun. Simdi usutuyor desem yeri ama guzel bir soguk,sakin ve duru... Gozlerimi kapatiyorum hayatin , yasamin ritmi kulaklarimda canlaniyor.. Huzur boyle bir sey belki de anlayamiyorum...
    Ne kadar yurudum bilmiyorum ama yurumekten yoruldum. Bir iskele goruyorum , biraz dinlenmek icin oturuyorum. Ayaklarim denize degme cabasi icinde ama bosuna . Uzaniyorum oldugum yerde dalga seslerine uyum saglarcasina dans ediyor sanki yildizlar.        

   Tek basimayim ama yalniz degilim sanki tum benligimle hissediyorum. Gulumsetiyor o anin verdigi sessizlik. Herkesten uzakta ama bir o kadar da yakinda, yaninda...

Yorumlar

Popüler Yayınlar